کد مطلب:5844 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:139

پیامبر و شهوترانی
بخاری [1] از معاذ بن هشام نقل می كند كه گفت:

... پیامبر در یك ساعت از شب یا روز با یازده همسرش همبستر می شد!!!

راوی گوید: به انس گفتم: مگر این قدر توان دارد؟!

گفت: صحبت ما در این بود كه او نیروی سی نفر مرد را دارا است!

(پاسخ به شبهه:) این روایت را قطعاً بدین خاطر ساخته اند كه عظمت رسول خداصلی الله علیه وآله را زیر سؤال ببرند تا كارهای زشت معاویه و یزید تبهكار و شهوت پرستی های هارون الرشید را توجیه كنند، و اگر نه «انس» از كجا چنین مطلبی را فهمیده است؟

آیا رسول خداصلی الله علیه وآله خودش به او خبر داده بود یا او خود شاهد آن بود؟!!

وانگهی چگونه فهمید كه او نیروی سی نفر را دارد؟

پناه به خدا از این بهتان بزرگ!

این گونه تهمت ها، جنایت هایی است نابخشودنی در حق پیامبری كه عمرش را در جهاد، عبادت، آموزش و پرورش امّتش گذرانده است.

جاهلان و نابخردانی كه مانند چنین دروغ های افتضاح انگیزی را روایت می كنند، چه فكر می كنند؟

گویا بر طبق عقل های پلیدشان كه با شهوت های حیوانی آمیخته و ملوث شده، می خواهند بر دیگران به نیروی نكاح و... فخر بفروشند كه چنین روایت هایی را نقل می كنند.

نه! بلكه می خواهند قداست و پاكی رسول الله صلی الله علیه وآله را زیر سؤال ببرند و یا شهوت پرستی های حكّام و خلفایی كه كاخ هایشان پر از كنیزان و زنان بوده را توجیه كنند؟! گویا همه زرخریدشان بوده اند!

انس بن مالك كه راوی این حدیث است چه می گوید اگر ببیند كه عایشه همسر پیامبر با او مخالف است؟ چرا كه عایشه گفته است: پیامبر بر دیگر مردان در این مسئله هیچ امتیاز و برتری نداشت.

مسلِم [2] 00)، از ابوالزبیر و او از جابربن عبدالله نقل كرده كه ام كلثوم از عایشه همسر پیامبر روایت می كند كه گفت:

مردی از رسول خداصلی الله علیه وآله راجع به مردی پرسید كه با همسرش همبستر می شود، سپس از غسل كردن تنبلی می كند، آیا بر آن دو نفر غسل واجب است؟ عایشه می گوید كه خود در كنار پیامبر نشسته بود كه پیامبر در پاسخ می گوید من و این (عایشه) همین كار را می كنیم و بعد غسل می كنیم!!

آن گاه شارح روایت در حاشیه صحیح مسلم، اضافه می كند كه: مقصود از تنبلی این است كه قبل از انزال، در اثر ضعف، عزل كند و نتواند ادامه دهد. پس كجا است آن كسی كه نیروی سی نفر را دارا بود؟!

وانگهی خود این روایت نیز قطعاً ساخته و پرداخته دروغگویان است كه خداوند آنان را نابود كند و عذابشان را دو برابر نماید، وگرنه چگونه یك نفر عاقل می پذیرد كه صاحب رسالت، رسول اعظم - نعوذ بالله - در حضور مردان و در حضور همسرش، سخنی را بر زبان بیاورد كه یك انسان مؤمن معمولی هرگز چنین سخنی را نمی گوید، چه رسد به اولین و برترین انسان روزگار!


[1] صحيح بخاري، كتاب الغسل، ج1، ص71.

[2] صحيح مسلم، كتاب الطهارة، ج1، ص187.